ZOO ŁÓDŹ 2017

 


hejka,
Jeśli mnie obserwujecie na instagramie, widzieliście już kilka zdjęć z tego miejsca.
Dzisiaj mój opóźniony post z wizyty w Łódzkim Zoo, na pierwszy rzut oka wydawało by się że było fajnie, ale nie powiedziałabym że była to super wycieczka w fajne miejsce. Ciekawie było, ale liczyłam na coś więcej, może jak odnowią to zoo to będzie lepiej. Parę zdjęć zrobiłam, ale jeśli będziecie w Łodzi to zbytnio nie wybierajcie się do ZOO.















***
Byliście kiedyś w Zoo? Jakie Zoo polecacie? Podobają wam się zdjecia? Jakie zwierze najbardziej lubiecie? Bo ja żyrafy. Koniecznie napiszcie w komentarzu.

ZAPRASZAM NA MOJE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE KTÓRE ZNAJDUJĄ SIĘ W BOCZNEJ CZĘŚCI BLOGA! 

Zachęcam do zagłosowania w ankiecie która znajduje sie na dole mojego bloga, zjedźcie koniecznie w dół i zagłosujcie na to co chętnie chcielibyście tutaj zobaczyć.

Dziękuję za twoje odwiedziny ♡

○ Pozostaw komentarz - to bardzo motywuje.
○ Blog Ci się spodobał? Zaobserwuj! Nie pożałujesz ♥
○ Zostaw link do swojego bloga chętnie zajrzę, skomentuje, i jeśli mi się spodoba zaobserwuję.

0 komentarze