ŚWIECA Z PEPCO

Witaj!

Dzisiaj kolejna nowość na moim blogu. Jestem wielką fanką świec oraz wosków, dlatego postanowiłam dodawać tutaj recenzję zapachów, które posiadam oraz które dopiero zakupię. 
Post nie jest sponsorowany. Chciałam tylko polecić wam bardzo fajną świeczkę, która przepięknie pachnie, a niewiele kosztuje. Zapraszam do czytania.

Skąd jest świeczka?
Świeczkę zakupiła mi moja mama w Pepco. Kosztowała 20 zł, myślę że jak na tak sporą świeczkę, z dwoma knotami oraz przepięknie wyglądającym opakowaniu to bardzo mało. Była także wersja czarna, ale jakoś tamten zapach nie przypadł mi do gustu.

Jaki to zapach?
Moim zdaniem czasami bywa tak, że każda osoba odczuwa coś innego. Ja akurat wyczuwam tutaj wanilię oraz kadzidło. Jest to dość ciekawe połączenie, oryginalne i ogromnym plusem jest że zapach jest mocny, więc utrzymuje się dość długo w pokoju. Zdziwiłam się także, ponieważ świeczka bez zapalenia także pachniała bardzo w pokoju i to też możemy zaliczyć do plusów.

Czy wcześniej miałam świeczki z Pepco?
Niestety nie miałam. Jest to moja pierwsza świeca z tego sklepu. Te tańsze świeczki nigdy do mnie nie przemawiały. Ta jest moją pierwszą i zaplusowała mi bardzo.

Podsumowanie
Myślę że świeczki powyżej tych 20zł będą sprawdzały się super. Mam w planach zakupić jeszcze dwie świeczki z tej najnowszej kolekcji. Jestem ich bardzo ciekawa. Jeśli będą dobre i spodobają mi się, to tutaj także powstanie o nich recenzja. Ale głównie chcę tutaj na tym blogu pisać o rzeczach które mi się bardzo dobrze sprawdzają.

Dajcie znać czy takie posty o świeczkach/zapachach by was interesowały.

Do zobaczenia niedługo.
Oliwia

  • English part 

Hello!
Today another news on my blog. I am a huge fan of candles and waxes, so I decided to add here a review of the fragrances that I have and that I will buy.
The post is not sponsored. I just want to recommend you a very nice candle that smells great and costs little. I invite you to read.
Where is the candle from?
My mother bought me a candle in Pepco. It cost PLN 20, I think that for such a large candle, with two wicks and a beautiful-looking package, it is very little. There was also a black version, but somehow I didn't like that smell.

What is that smell?
In my opinion, it sometimes happens that each person feels different. I just smell vanilla and incense here. It is quite an interesting combination, original and a huge plus is that the smell is strong, so it stays in the room for a long time. I was also surprised because the candle without lighting also smelled very much in the room and this is also a plus.

Have I had candles from Pepco before?
Unfortunately, I didn't. This is my first candle from this store. Those cheaper candles never appealed to me. This one is my first one and it gave me a lot of luck.

Summary
I think that candles above PLN 20 will be great. I plan to buy two more candles from this latest collection. I am very curious about them. If they are good and I like them, a review will also be made here. But mostly I want to write here on this blog about things that work very well for me.

Let me know if such posts about candles / scents would interest you.

See you soon.
Olive





3 komentarze

  1. Ja jeszcze nigdy nie miałam świec z Pepco, ale ta wydaje się być super, więc może zakupię. :D Super post oby takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna jest ta świeca, chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeca prezentuje się bardzo fajnie. Uwielbiam takie minimalistyczne.

    OdpowiedzUsuń