PACZKA OD CASEAPP

 


Dzisiaj chciałabym wam pokazać nową paczkę od CaseApp. Otrzymałam od nich dwa produkty: naklejkę ochronną na komputer oraz case na telefon.

Case jest wykonany z dobrej jakości plastiku, idealnie dopasowany do modelu telefony, była możliwość wybrania matowego wykończenia albo połyskującego. Ja wybrałam tą drugą opcję. Dodatkowo można zamówić obudowę z własnym zdjęciem albo tak jak ja wybrać z gotowych wzorów. Obudowa była zapakowana w przepiękny woreczek. 
Naklejka na komputer jest idealnie dopasowana, cienka i bardzo dobrze się ją myje. Jest wielokrotnego użytku, jeśli źle się przyklei, łatwo się odkleja i można przykleić jeszcze raz. Ma świetną fakturę. Także można zamówić taką naklejkę z własnym zdjęciem, albo wybrać z gotowych wzorów.
Całość prezentuję się idealnie i jestem bardzo zadowlona.










0 komentarze