ŻELE ANTYBAKTERYJNE Z B&BW



hejka jak wam mija dzień? U mnie wszystko dobrze, właśnie wróciłam z praktyk. Podoba mi się bardzo i nie mogę się doczekać aż po skończeniu studiów będę pracować jako architektka

Ostatnio łapałam ostatnie promienie słońca i dzięki temu powstały takie zdjęcia, a na nich moje ukochane żele antybakteryjne od @bathandbodyworkspolska . Uwielbiam je i towarzyszą mi już od kilku dobrych lat. Zdecydowałam się na 4 nowe zapachy a jeden jest mi już dobrze znany i go uwielbiam 🥰 m.in znalzla się nowość czyli Midsummer dream - zapach jest obłędny 🤍

biore się teraz za organizację biurka, muszę pozbyć sie trochę rzeczy bo mam ich za dużo 🙈 oraz czeka mnie także rozplanowanie weekendu ponieważ chce go spędzieć jak najlepiej przed rozpoczęciem nowego semestru 🙈



Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze