NIVEA Q10 ENERGY



Hejka, jak wam mija dzień? Mi bardzo dobrze.
Ostatnio miałam przyjemność przetestowac nowości od Nivea z serii Q10. Bardzo się cieszę z tego, że mam taką okazję. Dzięki temu dzielę się z wami moimi wrażeniami jeśli chodzi o dane kosmetyki.
Tym razem do testowania zaprosiłam moją mamę, która przetestowała ze mną tą linię kosmetyków.


Miałyśmy przyjemnośc przetestować trzy nowości

  • NIVEA Q10 ENERGY 7-DNIOWA KURACJA W AMPUŁKACH
  • Q10 ENERGY ZDROWY BLASK PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA DZIEŃ
  • Q10 ENERGY REGENERACJA PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC



NIVEA Q10 ENERGY 7-DNIOWA KURACJA W AMPUŁKACH

Na pierwszy rzut poszła kuracja w ampułkach, którą testowała moja mama. Jest bardzo zadowolona z tej kuracji. Skóra była miękka w dotyku oraz wygładzenie po tygodniu było wyczuwalne. Także koloryt skóry się lekko poprawił. Kuracja jest na duży plus!!!

Informacje ze stronki NIVEA

  •  Formuła z Koenzymem Q10, Witaminą C i Witaminą E
  •  Natychmiastowo przygotowuje skórę na dalsze zabiegi pielęgnacyjne
  •  Intensywnie i długotrwale nawilża skórę przez 24h
  •  Widocznie redukuje drobne zmarszczki i zapewnia zdrowy wygląd
  •  Błyskawicznie się wchłania
  •  Zapewnia natychmiastowe rozświetlenie i redukcję zmarszczek

"Poznaj NIVEA® Q10 ENERGY 7-DNIOWĄ KURACJĘ W AMPUŁKACH, która pozwoli Tobie zadbać o skórę tak dobrze jak w trakcie zabiegu pielęgnacyjnego w salonie kosmetycznym. Natychmiastowo nawilża skórę i błyskawicznie się wchłania. Stosowana przed nałożeniem kremu na dzień lub na noc idealnie przygotowuje skórę na dalsze zabiegi pielęgnacyjne zapewniając jeszcze lepsze wchłanianie substancji odżywczych. Doładowuje skórę energią i zapewnia skórze wypoczęty, zdrowy wygląd. Dzięki połączeniu 3 antyoksydantów: Koenzymu Q10, Witaminy C i Witaminy E wspiera własną zdolność skóry do poprawy metabolizmu energetycznego* i chroni ją przed wolnymi rodnikami. Dla wzmocnienia intensywności pielęgnacji używaj przez 7 dni w tygodniu 1 ampułkę dziennie. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie."


Q10 ENERGY ZDROWY BLASK PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA DZIEŃ

    Krem na dzień tym razem testowałyśmy już razem. Moje odczucie po pierwszym użyciu było dość dobre, ale zdecydowanie formuła tego kremu jest dla mnie za wodnista. Moja mama także podziela moje zdanie. Także gdy nakładałam krem, strsznie zaczęły szczypać mnie oczy, ale to wina tylko moja ponieważ nałożyłam go zbyt blisko oczu. Kolejnym razem już było wszystko dobrze. Krem jest lekki, ale dla mnie niestety nie nadał się jako baza pod makijaż. Krem jest dobry ale nie wprowadza dużej zmiany na skórze.

    Informację ze stronki NIVEA

    •  Formuła z Koenzymem Q10, Witaminą C i Witaminą E
    •  Wspiera własny metabolizm energetyczny skóry
    •  Zapewnia 24h nawilżenia i zdrowy promienny blask
    •  Łagodzi oznaki zmęczenia widoczne na skórze
    •  Redukuje linie mimiczne w 2 tygodnie
    •  Chroni przed działaniem UVA/UVB

    "Krem przeciwzmarszczkowy NIVEA Q10 ENERGY ZDROWY BLASK zapewnia Twojej skórze 24 godziny nawilżenia i blasku by Twoja skóra była bardziej promienna i rozświetlona. Wyjątkowa formuła łącząca moc aż 3 antyoksydantów: Witaminy C, Witaminy E i koenzymu Q10 identycznego jak w skórze, redukuje zmarszczki w ciągu dwóch tygodni i jednocześnie ujędrnia skórę. Niweluje oznaki zmęczenia widoczne na skórze, by Twoja skóra była pełna świeżości. Zawarte w kremie filtry UVA / UVB z SPF 15 zapewniają ochronę przed promieniowaniem słonecznym, zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Ciesz się natychmiastowym odświeżeniem i gładkością skóry z energetyzującą pielęgnacją NIVEA Q10 ENERGY o zapachu pomarańczy."

    Q10 ENERGY REGENERACJA PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC

    Krem na noc jest bombowy. Zdecydowanie lepszy niż na dzień! Świetnie działa na skórę. Cera jest nawilżona i to dość długo, jędrna oraz ma lepszy koloryt, takie jest moje wrażenie. Konsystencja jest gęsta, nie jest wodnista, ale szybko się wchłania. Tutaj, nakładając ten krem już uważałam na okolice oczu. I nic mnie nie szczypało! Krem jest warty wypróbowania. Mogę go polecić!

    Informację ze stronki NIVEA

    •  Formuła z Koenzymem Q10, Witaminą C i Witaminą E
    •  Zapewnia promienną cerę i zdrowy wygląd skóry już w 8 godzin
    •  Niweluje oznaki zmęczenia i stresu
    •  Długotrwale zatrzymuje nawilżenie w skórze
    •  Sprawia, że skóra wygląda młodziej i jest bardziej jędrna w 2 tygodnie
    •  Redukuje zmarszczki

    "Poznaj NIVEA® Q10 ENERGY REGENERACJA Przeciwzmarszczkowy krem na noc, który wspiera własną zdolność skóry do poprawy metabolizmu energetycznego* chroniąc ją przed szkodliwymi dla skóry wolnymi rodnikami. Zapewnia promienność i zdrowy wygląd skóry w 8h. Niweluje oznaki stresu i zmęczenia skóry i redukuje zmarszczki. Zatrzymuje nawilżenie w skórze i wzmacnia jej barierę ochronną. Sprawia, że skóra wygląda młodziej i jest bardziej jędrna już w 2 tygodnie. Dzięki owocowemu zapachowi z naturalnym wyciągiem z pomarańczy krem jest wyjątkowo przyjemny w stosowaniu. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie."

    Podsumowanie!
    Kuracja i krem na noc bomba, mogę wam polecić, są mega! Jeśli chodzi o krem na dzień, nie jest zły, jednak mi nie przypadł do gustu, ale wypróbować go zawsze można ponieważ wam może się spodobać.
    Linia Q10 jest super linią kosmetyczną i warto kosmetyki przetestować.






    0 komentarze