PODSUMOWANIE KALENDARZY ADWENTOWYCH 2021

Witaj!

W dzisiejszym poście chciałabym wam podsumować wszystkie kalendarze jakie miałam. 
Zdecydowałam się na 4 kupne oraz jeden diy.
W podsumowaniu głównie skupię się na kalendarzu z Douglasa oraz DIY od mojej mamy.
Pozostałe kalendarze to dwa z herbatkami Irving, bardzo różnorodne pyszne herbatki oraz mini batoniki od Anny Lewandowskiej - tutaj muszę przyznać że troszkę się zawiodłam! Batoniki były włożone luzem, myślałam że będą w małych opakowaniach, podpisane - a tak nie było - smaki nie były podpisane, jeśli w następnym roku coś takiego będzie to już się niestety nie skuszę, plus fakt że smaków tych batoników jest więcej, a w kalendarzu znalazły się tylko 4 - bardzo monotonne - także tutaj minus dla tego kalendarza.

Do każdego produktu z kalendarza Douglas postaram się dodać link do pełnowymiarowych produktów.
Mam nadzieję że taki post może posłużyć wam jako inspiracja do stworzenia swojego kalendarza adwentowego dla osoby bliskiej oraz możecie zobaczyć co znajduję się w kalendarzach z Douglasa aby zerkąć na niego w kolejnym roku.

Bez przedłużania zapraszam was do obejrzenia zawartości.


Dzien 1
Douglas: Apricot - Down the Frown 24 sztuki /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Żelki Haribo Choinki

Dzien 2
Douglas: Keys - krem 6g /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Sole do kąpieli 4 sztuki

Dzien 3
Douglas: Perfumy Abercrombie & Fitch - Authentic Night 10ml  /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Żel antybakteryjny - ISANA MED


Dzien 4
Douglas: E.L.F Poreless Putty Primer 21g /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Jumiso maseczka w płachcie czarna /klik/

Dzien 5
Douglas: STARSKIN Odżywcza maska do rąk - rękawiczki 16g /klik/
Kalendarz od mojej mamy: NUXE Huile Prodigieuse Florale 10 ml /klik/

Dzien 6
Douglas: Perfumy Ariana Grande - R.E.M 6,5 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Yankee Candle Sampler - Tree Farm Festival /klik/



Dzien 7
Douglas: BIOTULIN eyeMATRIX Liftingujący krem pod oczy 7,5 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Jacobs x Milka - cappuccino

Dzien 8
Douglas: REAL TECHNIQUES Miracle Complexion Sponge /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Złota maseczka na usta

Dzien 9
Douglas: WAKAME BY ANNAYAKE Przeciwstarzeniowy krem 15ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Ogórkowe płatki pod oczy 4 zestawy po 2 szt.



Dzien 10
Douglas: MERCEDES-BENZ Woman In Red 10 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: NAM Latex LipGlos nr3 /klik/

Dzien 11
Douglas: AMORELIE Care Pure Pleasure lubrykant 50ml 
Kalendarz od mojej mamy: Jumiso maseczka w płachcie szara /klik/

Dzien 12
Douglas: AVEDA Botanical Repair™ Hair Leave-in Treatment 25 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: NUXE Huile Prodigieuse Riche 10 ml /klik/



Dzien 13
Douglas: ONE. TWO.FREE! Favourite Foaming Cleanser 10 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Kula do kąpieli w kształcie choinki

Dzien 14
Douglas: DR. SUSANNE VON SCHMIEDEBERG L-Carnosine Anti- A.G.E. Cream 5ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Jacobs x Milka - Cappuccino

Dzien 15
Douglas: ANNAYAKE Ultratime Lifting 7 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: SEMILAC oliwka do skórek i paznokci /klik/



Dzien 16
Douglas: GISADA Ambassadora Woman 10 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Czekolada do kąpieli Fluff /klik/

Dzien 17
Douglas: GISADA Ambassador Man 10 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Czekolada na patyczkach 

Dzien 18
Douglas: VAAY CBD Mouthspray 5% (10 ml) /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Jumiso maseczka w płachcie Czerwona /klik/



Dzien 19
Douglas:  ESTÉE LAUDER Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Serum 7 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: NUXE Huile Prodigieuse 10 ml /klik/

Dzien 20
Douglas: FLORENCE BY MILLS Swimming Under The Eyes Gel Pads 1 szt. /klik/
Kalendarz od mojej mamy: NIUQI Gąbeczki do makijażu 3 szt

Dzien 21
Douglas: ROSENTAL Jade Roller White /klik/ - wersja różowa
Kalendarz od mojej mamy: Fluff Maska do ciała lawenda i róża /klik/



Dzien 22
Douglas: DR. BARBARA STURM Krem do twarzy 20 ml /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Liftingujące płatki pod oczy Biotaniqe /klik/

Dzien 23
Douglas: MORPHE Continous Setting Mist 36,8 g /klik/
Kalendarz od mojej mamy: Ziaja kozie mleko peeling i maska do rąk /klik/

Dzien 24
Douglas: MCM Eau de Parfum Fragrance 7 ml /klik/ 
Kalendarz od mojej mamy: NUXE Huile Prodigieuse Or 10 ml /klik/ 

I to już koniec. Muszę przyznać że w tym roku kalendarz z Douglasa mnie bardzo zaskoczył produktami, także jestem w szoku taka ilością próbek perfum - zawsze się z nich cieszę bo są super na jakieś krótkie wyjazdy czy tez mieszczą się do torebki. Moja mama w tym roku także zaszalała - w kalendarzu znalazły się rzeczy praktyczne które wykorzystam w 100%. 


Kalendarz Douglas 10/10
Kalendarz od mojej mamy 10/10
Kalendarz Foods by Ann 4/10
Kalendarz Irving herbatki 10/10

A wy jakie mieliście w tym roku kalendarze?

Prawie wszystkie rzeczy z kalendarzy.
Wybrane produkty z kalendarza Douglas z których cieszę się najbardziej.

0 komentarze