KOSMETYKI BIELENDA - BLUE MATCHA


Dzisiaj mam dla was recenzję dwóch nowości od @bielenda nowej serii BLUE MATCHA💙

Testuję pordukty od ok tygodnia i chciałabym się z wami podzielić moimi odczuciami.

Produkty to:

Krem-Tonik 2w1

Serum

Na pierwszy ogień przedstawię wam Krem-Tonik 2 w 1. Design buteleczki bardzo przypadł mi do gustu. Produkt posiada pompke dzięki której produkt można aplikować bezpośrednio na twarz lub na ręke. Ma bardzo przyjemny zapach oraz bardzo lekka konsystencję. Do tej pory nie spotkałam się z produktem który byłby tonikiem i kremem w jednym. Jeśli chodzi o moje odczucia po użyciu to jestem zadowolona. Minimalne nawilżenie jest wyczuwalne oraz plusem jest to że bardzo szybko się wchłania. Dodatkowo produkt zawiera 97% składników pochodzenia naturalnego. Testowałam także ten produkt pod podkład i tutaj jestem bardzo zadowolona ponieważ zazwyczaj kremy szybko traciły swoja funkcje przez co skóra wraz z podkładem wygladała bardzo niekorzystnie. Tutaj dość długo utrzymywał sie ten efekt nawilżenia oraz wygładzenia i makijaż wygladał super. Produkt jest bardzo wydajny! Używam go dwa razy dziennie, rano i wieczorem.

⭐️ 4/5

Drugim produktem jest Serum w sztyfcie. Także do tej pory nie miałam styczności z serum w takim wydaniu. Produkt jest moim zdaniem wart uwagi, chociaż myślę że ta forma nie jest za bardzo higieniczna. Kosmetyk także ma delikatny zapach, który przypadł mi do gustu. Po nałożeniu na skórę twarzy wyczuwalne jest chłodzenie. Serum dłużej wchłania się niż krem-tonik oraz ma bardziej lepiaca konsystencję po nałożeniu na skórę. Tutaj zauważłam lepsze nawilżenie skóry, szczególnie w okolicach oczu.

⭐️ 4,5/5

Dwa wymienione produkty moim zdaniem sa warte uwagi i nadaja sie dla wrażliwej skóry z czego jestem uradowana. Koniecznie wypróbujcie 💙



Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze