ŁÓDŹ ZIMĄ 2022 I NOWE PERFUMY

 


Zapraszam Was na mini fotorelację z zimowego dnia spędzonego w Łodzi! Był to wyjątkowy dzień, pełen świątecznej magii i miłych niespodzianek.

Pierwszym przystankiem było odwiedzenie miasta przez ciężarówkę Coca-Coli, która zatrzymała się na pięknej ulicy Piotrkowskiej. Zachwycała ona swoimi kolorowymi światłami i świątecznymi dekoracjami, tworząc niepowtarzalną atmosferę. Warto było zatrzymać się na chwilę i zrobić kilka zdjęć, aby uwiecznić ten magiczny widok.

Nie tylko ciężarówka Coca-Coli była główną atrakcją tego dnia. Miała również miejsce inna wyczekiwana chwila - przyszła długo oczekiwana paczka z moimi ulubionymi perfumami od Zazazu. Otwierając ją, czułam się jak dziecko w Wigilię, pełna ekscytacji i radości. Była to dla mnie wyjątkowa niespodzianka, która jeszcze bardziej uprzyjemniła ten zimowy dzień.

Cały dzień w Łodzi był pełen radości, uroku i magicznych chwil. Przeszłością się uliczkami, podziwiając piękne dekoracje, i delektując się wspaniałym świątecznym duchem. To był moment, który uwieczniłam na zdjęciach, aby móc się nim dzielić z Wami.

Dziękuję, że mogłam podzielić się tą mini fotorelacją z Wami. Był to dla mnie niezwykle wyjątkowy dzień, który pozostawił piękne wspomnienia.






0 komentarze