PACZKA OD NIVEA



Otrzymałam paczkę od Nivea, w której znajdują się ich kultowe produkty. Jestem podekscytowana, że mogę wypróbować ich najpopularniejsze produkty do pielęgnacji skóry.
Niebieskie metalowe pudełko z kremem to klasyk, który niezmiennie cieszy się ogromną popularnością. Ten krem to prawdziwa ikona Nivea, znany z intensywnego nawilżenia i doskonałego pielęgnowania skóry.

Błyszczyk do ust to kolejny produkt, który jest idealny do dodania odrobiny blasku i nawilżenia ust. Nivea ma świetne formuły, które pozostawiają usta miękkie i delikatne.

Krem do rąk to niezastąpiony produkt, szczególnie w okresie zimowym. Nawilżający i odżywczy, zapewnia skórze dłoni odpowiednią ochronę i regenerację.

Płyn micelarny do demakijażu dla skóry wrażliwej to doskonały wybór dla osób, które dbają o dokładne i delikatne oczyszczanie twarzy. Ten produkt pomaga usunąć makijaż i zanieczyszczenia, jednocześnie pielęgnując skórę. Oraz w paczce znalazły się jeszcze trzy produkty które możecie zobaczyć na zdjęciach i filmiku.

A mini prezent w postaci bransoletki to miły akcent, który dodatkowo dopełnił całą paczkę.

Jestem wdzięczna firmie Nivea za przesyłkę z ich kultowymi produktami. Nie mogę się doczekać, aby rozpocząć moją pielęgnacyjną przygodę z ich wyjątkowymi produktami.




Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze