NYX KOSMETYKI DO BRWI

NYX do brwi - Idealne combo! 💕✨

Miałam przyjemność otrzymać paczkę z kosmetykami do brwi od firmy NYX, i muszę Wam powiedzieć, że jestem zachwycona! NYX zawsze dostarcza świetne kosmetyki, a te do brwi są absolutnie genialne. W paczce znalazłam żel, pisak, kredkę i maskarę do brwi.

Zacznę od żelu - moje brwi są dość gęste i niektóre produkty sobie z nimi nie radzą, ale ten żel działa cuda! Brwi trzymają się przez cały dzień, a kolor nie zmienia się w ciągu dnia, co jest ogromnym plusem. 🌟
Następnie pisak - świetnie uzupełnia ubytki w brwiach, a kolor jest idealny do moich ciemno-brązowych brwi. 🖋️
Kredka do brwi ma świetny kolor i grzebyczek, ale jest trochę za twarda, co wymaga dociskania, aby osiągnąć pełniejszy efekt.
I na koniec, maskara - ten produkt mnie zaciekawił najbardziej! Wszystko jest w porządku, ale muszę przyznać, że dla moich ciemnych brwi, maskara lekko je rozjaśnia. Jednak dalej bardzo fajnie zagęszcza moje brwi.

Co myślicie o tych produktach? Czy ktoś z Was ma już swoje ulubione kosmetyki do brwi od NYX?
Dajcie znać w komentarzach! 👇😊


Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze