MOJA WIECZORNA RUTYNA

 


Wieczorna rutyna to dla mnie jedna z ważnych części mojego dnia. Chwila relaksu, chwila zapomnienia otaczającego świata. To czas tylko dla mnie. Dlatego chciałabym wam przybliżyć jak mniej więcej wygląda rozplanowany czas mojej rutyny.

Gdy tylko wracam z uczelni, ubieram mojego psiaka w ubranko, biorę smyczkę i wybieram się na pół godzinny spacer, taki krótki ze względu na to iż mój piesek szybko się męczy.
Gdy tylko wrócę ze spaceru, czeka na mnie ciepły obiad, który mama mi przygotowała. Szybko pałaszuję, gdyż zaraz po zjedzeniu, zabieram się za poprawianie notatek oraz robię projekty na uczelnię.
Po zrobieniu rzeczy na studia, zmywam makijaż, nakładam maseczkę lub kremuję twarz kremem nawilżajacym. Gdy już to zrobię, siadam przed komputerem i ćwiczę moje zdolności graficznę, ale również wymyślam wpisy na bloga, zapisuję pomysły na zdjęcia na instagrama. Rysuję i tworzę.
Po spędzeniu godziny nad grafiką, przygotowuję się do ćwiczeń, staram się regularnie ćwiczyć, ale czasami niestety dopada mnie leń, jednak bardzo rzadko. Po ćwiczeniach, przygotowuję sobie lekką kolację, spędzam ten czas z mamą. Po kolacji biorę relaksującą kąpiel, chyba że cierpię na brak czasu, wtedy tylko prysznic.
Po prysznicu/kąpieli nadrabiam nowe filmy albo odcinki seriali, ale czasami jestem zmuszona zamiast oglądać filmy czy seriale, wziąć notatki i trochę więcej się poduczyć. Tuż przed spaniem nadrabiam social media, oglądam filmiki na youtube oraz czytam różne blogi. Po całym ciężkim dniu kładę się spać.






0 komentarze