NAJLEPSZY KREM NIVEA

 


Z racji że dzisiaj są walentynki,i że interesuję się dziedziną urody to chciałabym wam opowiedzieć do czego stosuję mój ulubiony krem.
Walentynki to dzień zakochanych, a ja od dziecka jestem zakochana w tym kremie. Towarzyszy mi odkąd byłam malutka. Zawsze jest przy mnie kiedy jest potrzebny. No i oczywiście spełnia najważniejszą funkcję! Funkcję ochrony :D


A do czego ja go używam?
Jakby tak wszystkie rzeczy wziąć do kupy, to można by powiedzieć że do wszystkiego.
Jest to jedyny krem który mnie nie uczula, gdyż mam bardzo wrażliwą skórę. Za to jestem mu w 100% wdzięczna!

Ale teraz już tak na serio:
Używam go codziennie rano przed malowaniem, jest idealny pod makijaż. Moja skóra jest nawilżona i nie muszę się martwić że podkład wysuszy mi skórę.
Zimą strasznie mam czerwone kostki na dłoniach, dlatego na pomoc przychodzi mi krem od Nivea, niezbyt lubię zapachowe kremy do rąk, dlatego stawiam na mój ulubiony krem od Nivea.
Zawsze smaruję nim szyję, dlatego nie muszę się martwić o jakiekolwiek zmarszczki czy przesuszenia.
Gdy brakuje mi jakiegoś balsamu do ciała, to ten krem jest jak dla mnie wielofunkcyjny, gdyż nadaję się do wszystkich części ciała, dlatego czasami także smaruję nim nogi czy ręcę po kąpieli.

Jednym słowem można opisać ten krem WSPANIAŁY.
Mogę go wam polecić i koniecznie mi napiszcie w komentarzu czy wy też go używacie.




0 komentarze