FERIE ZIMOWE 2019

 



W tym roku ferie zimowe spędziłam w malowniczych górach. Miałam okazję odwiedzić zarówno Zakopane, jak i urokliwe Murzasichle. To była niesamowita przygoda!

Podczas mojego pobytu miałam okazję spróbować przepysznej sałatki, która zachwyciła moje kubki smakowe. Mieszanka świeżych warzyw i aromatycznych dodatków sprawiła, że doświadczenie kulinarne było niezapomniane.

Nie mogłam też odmówić sobie pamiątki z tych magicznych miejsc. W jednym z lokalnych sklepików znalazłam uroczy magnes, który od teraz zdobi moją lodówkę. To małe wspomnienie przypomina mi o pięknych chwilach spędzonych w górach.

Nie mogłam również przepuścić okazji na zwiedzanie Zakopanego. Wybrałam się do śnieżnego labiryntu, gdzie mogłam cieszyć się białym krajobrazem i szlifować swoje umiejętności nawigacyjne. To było niesamowicie zabawne i pełne emocji doświadczenie.

Spędzenie ferii zimowych w górach było dla mnie nie tylko relaksem, ale również niezapomnianą przygodą. Piękne widoki, wyjątkowa kuchnia i fascynujące atrakcje sprawiły, że każda chwila była warta pamięci.

Teraz, gdy powróciłam do codzienności, wspomnienia z tych wspaniałych dni wciąż rozgrzewają moje serce. Nie mogę się doczekać kolejnych przygód i możliwości odkrywania nowych miejsc.








0 komentarze