WIELKANOCNE PRALINY

 


Kolejny raz miałam okazję otrzymać przecudną paczuszkę od firmy Mount Blanc. Tym razem także się nie zawiodłam, Wszystko dotarło do mnie w nienaruszonym stanie, dlatego mogę wam zdecydowanie polecić tą firmę jeśli byście kupowali komuś pralinki z okazji urodzin, Wielkanocy, Świąt itd. Firma jest godna polecenia.

Tym razem mają do zaoferowania prześliczne pralinki Wielkanocne. Asortyment rozciąga się od bombonierek drewnianych po różne figurki z czekolady. Pralinki są tak pyszne, że cała moja rodzinka jest w nich zakochana.

Ja jestem osobą która zwraca uwagę na każdy detal, a ta firma mnie nie zawiodła. Wszystko jest dopracowane i dopięte na ostatni guzik.

Zajrzyjcie także na ich stronkę internetową / klik /  , zakochacie się od pierwszego wejrzenia we wszystkich pralinkach i czekoladach. Oraz wpadajcie na instagrama / klik /  aby być na bierząco z nowościami.

EASTER SMOOTH LIGHT

0 komentarze