NOWOŚCI OD YUMI



Hejka, dzisiaj mam dla was kolejny post kosmetyczny. Zauważyłam że takie lubicie najbardziej. Cieszę się z tego bardzo. Mam nadzieję że ten wpis także odbierzecie pozytywnie.

Na moim blogu już zagościł post z kosmetykami od firmy YUMI. I dzisiaj mam dla was kolejna dawkę nowości. tym razem są to zapachy winogrona i borówki. Musze wam przyznać że chyba moje ulubione zapachy. Są słodkawe ale nie mdlące co jest dużym plusem. Dodatkowo zapach utrzymuję się bardzo długo. Jeśli chodzi o skład to jest on niezmienny i możecie o nim poczytać we wcześniejszym poście o produktach z firmy YUMI. 
Kosmetyki są zrobione ze świetnych składników i zauważyłam że zyskały już swoich zwolenników, w tym mnie. Ja je uwielbiam, jedne z najlepszych kosmetyków jakie kiedykolwiek miałam. Zawsze jak wychodzę z kąpieli to w całej łazience przez długi okres czasu utrzymuję się przepiękny zapach winogronowy. 

Zapach winogronowy jest słodszy od borówkowego ale chyba bardziej przypadł mi do gustu. Za to moja mama bardzo polubiła borówkę. 

Myślę że każdy znajdze coś dla siebie. 

Jak możecie zauważyć opakowania produktów są bardzo urocze i myślę że nadadzą się na prezent. 

Dajcie znać co sądzicie o nich i czy już testowaliście jakieś produkty z tej firmy.
Do następnego wpisu.







0 komentarze