FRESH BLENDS NIVEA



Hejka,

Co u was słychać? U mnie wszystko po staremu. Od środy zaczęłam trzeci rok studiów. Coś czuję że będzie to bardzo wymagający semestr. Ale dzisiaj nie o tym. Tak jak co jakiś czas mam dla was recenzję kosmetyków od firmy Nivea. Jeśli już wiecie albo nie wiecie, jest to jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych, które mnie nie uczulają i zawsze jestem z nich zachwycona. Tym razem także! Chyba nie mają takich kosmetyków, które by mi nie odpowiadały. 

Ostatnio Nivea wypuściła nowości 

- nowe żele pod prysznic które posiadają w swoim składzie aż 90% naturalnych składników. Zawierają ekstrakty z soczystych owoców oraz dodatek mleczka roślinnego. To połączenie idealnie oczyszcza i pielęgnuje skórę. Zapewniają także zmysłowy relaks, a ich zapachy są nieziemskie i długo utrzymują się na skórze. PETARDA!

Przez ostatnie dwa tygodnie testowałam trzy warianty nowych żeli: 

  • Zieloną
  • Czerwoną
  • Pomarańczową

WERSJA ZIELONA

Arbuz. mięta i mleczko kokosowe.

Zapach jest bardzo odświeżający. Wyczuwalny zapach arbuza i mięty. Dodatek mleczka kokosowego. sprawia że kompozycja zapachowa jest jeszcze lepsza. Po użyciu tego żelu skóra jest odświeżona, delikatna i wygładzona. Nie uczula! Zapach utrzymuje się długo, co mnie zaskoczyło, oczywiście na plus. Ja, jak i moja mama jesteśmy tą wersją zachwycone. 

WERSJA POMARŃCZOWA

Morela, mango i mleczko ryżowe

Zapach ten także jest słodkawy, ale ma nutkę świeżości, co sprawie że jest oryginalny i wyjątkowy. Połączenie morel z mango to zdecydowanie najlepsze połączenie, które skomponowało się w coś niesamowitego oraz dodatkowo mleczko ryżowo sprawi że ten zapach staję się takim deserem dla skóry. Żel jest niesamowity. Podczas kąpieli można się zrelaksować, a skóra jest gładka i pięknie pachnie.

WERSJA CZERWONA

Malina, borówka i mleczko migdałowe.

Zapach jest słodki, przypominający truskawkowy shake, który bardzo uwielbiam. Idealnie się pieni i oczyszcza skórę. Tak samo jak wariant wcześniejszy nie uczula. Jestem wielką fanką mleczka migdałowego i z tych wszystkich wariatów ten jak dla mnie jest numer jeden, ale myślę że to wersja gustu zapachowego. Myślę że każdy kto lubi owocowo-słodkie zapachy, zakocha się w tej wersji.

***

Podsumowując, wszystkie wersje, idealnie oczyszczają skórę, dbają o nawilżenie oraz o to aby skóra była delikatna w dotyku. Zapachy są skomponowane tak, aby każdy znalazł idealny wariant dla siebie. Nie są mdłe i można przy nich się zrelaksować. Zapachy utrzymują się na ciele oraz efekt po ich użyciu jest widoczny. Ja jestem w nich zakochana i są to jedne z nielicznych żeli które od samego początku przypadły do mojego gustu. Mam nadzieję że wy także znajdziecie swój ulubiony wariant, tak samo jak ja. 

Kilka informacji ze strony NIVEA

Odkryj owocową moc nowego, odświeżający żelu pod prysznic NIVEA® Fresh Blends, który stworzyliśmy z miłości do Twojej skóry, ale także z troski o naszą planetę. Formuła skomponowana została ze składników pochodzenia naturalnego* i jest w 98% biodegradowalna**. Letnia, naturalna mieszanka owoców – z aksamitną morelą, mango, ananasem i gujawą – zachwyca egzotycznym zapachem. Żel pod prysznic w żółtej wersji z dodatkiem mleka ryżowego wnosi powiew lata i wakacyjnych wspomnień do Twojego codziennego życia, bez względu na to, gdzie właśnie jesteś. Formuła żelu dba o Twoją skórę, zachowując równowagę jej mikrobiomu. Żel nie zawiera mikroplastików - zgodnie z definicją UNEP.

  •        Odświeżająco owocowa kompozycja zapachów, która rozpieści Twoje zmysły.
  •        Pielęgnująca formuła z mlekiem roślinnym dla efektu miękkiej i jędrnej skóry.
  •        90 % składników pochodzenia naturalnego.
  •        Formuła biodegradowalna w 98%.










0 komentarze