NATURALLY GOOD NIVEA



Hejka, 
witam was po krótkiej nieobecności. Dzisiaj mam dla was kolejną świetną nowość z lini Naturally Good od Nivea.
Jak już mogliście zauważyć wcześniejszy post, te dwa produkty wchodzą w skład lini kosmetyków które w dużej ilości procentowej są pochodzenia naturalnego. Jest to jedna z moich ulubionych serii, ponieważ ostatnio staram się wybierać lepsze produkty, które mają lepszy skład oraz także aby nie uczulały mojej skóry. Ta linia jest wręcz idealna dla mnie. 

Tym razem mam wam do przedstawienia dwie nowości
  • Micelarny żel
  • Płyn micelarny

Pierwszym produktem który chciałabym wam przedstawić jest to Płyn micelarny.

Krótka informacja od Nivea o produkcie:

  • Wegański
  • Oczyszczający
  • Odświeżający
  • Nawilżający
  • Do codziennego użytku

- Skutecznie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia.
- Formuła wzbogacona o organiczny aloes, łagodnie oczyszcza.
- Odświeża i nawilża skóreę.
- Wegańska formuła.

Moja opinia:

Jeśli chodzi o płyn micelarny, to jestem zachwycona. Nie uczula, nie wysusza. Jest idealny dla mnie. Zawsze staram się wybierać produkty z jak największą ilością procentową jeśli chodzi o pochodzenie naturalne, ten płyn posiada aż 98% składników pochodzenia naturalnego. 
Bardzo szybko usuwa makijaż, nie trzeba długo przecierać wacikiem skóry, dzięki czemu skóra nie robi się czerwona i nie jest podrażniona. Ma bardzo delikatny zapach, wręcz czasami niewyczuwalny, ale musicie mi uwierzyć że coś jednak da się wyczuć. Tak jak już wcześniej mogliście przeczytać produkt jest wegański, czyli coś na co także staram się zwracać ostatnio uwagę. Produkt nadaję się do każdego typu skóry, co jest fantastyczne ponieważ osoby ze skórą bardzo wrażliwą jak moja, mogą cieszyć się świetnie oczyszczoną skórą bez podrażnień.
Jest genialny i w 100% mogę wam polecić ten płyn micelarny od Nivea z serii Naturally Good.

To teraz czas na drugi produkt z nowości, a jest nim Micelarny żel.

Krótka informacja od Nivea o produkcie:

  • Wegański
  • Oczyszczający
  • Do codziennego użytku
  • Składniki pochodzenia naturalnego

- Skutecznie usuwa makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia.
- Głęboko i delikatnie oczyszcza, nie wysuszając skóry.
- Odświeża i nawilża skóreę.
- Wegańska formuła.

Moja opinia:

Jeśli chodzi o żel micelarny z serii Naturally Good, to w 100% jeszcze nie jestem do niego przekonana. Nie jest zły, ale troszkę zaniepokoiłam się tym, że pierwszy raz jak myłam nim twarz, miałam lekko czerwoną skórę. Ale może być to wina tego, że po umyciu chwilę miałam ten żel jeszcze na skórze twarzy i zaczął zastygać jak maska, i to spowodowało zaczerwienienie. Za drugim razem już takie zaczerwienienie się nie pojawiło i jak do tej pory jest wszystko okej. Lecz zawsze pierwsze wrażenie zapada mi w pamięci. Nie skreślam go, bo ma świetną formułę i po umyciu skóra jest delikatna w dotyku. Żel zawiera aż 99% składników naturalnych, jest produktem wegańskim oraz nadaję się do cery normalnej i tłustej. Nic nie jest wspomniane o cerze wrażliwej i to także mogło wpłynąć na taką sytuację jak opisałam wyżej. Myślę że jeśli chodzi o cerę wrażliwą, jaką ja posiadam, to mycie codziennie twarzy tym żelem nie będzie dobre, ale np dwa razy w tygodniu aby dobrze oczyścić, skórę po kilku dniach noszenia makijażu będzie dobrym rozwiązaniem. 

Podsumowując:

Produkty są warte polecenia, jednak trzeba zwracać uwagę do jakiej cery się nadają, albo używać ich tak aby nie podrażnić skóry twarzy. Moje podsumowanie testowania tych produktów jest bardzo dobre, jestem z nich bardzo zadowolona. Jedynym minusem jest sytuacja ta którą opisałam wyżej. Ale jak do tej pory, gdy używam ten żel dwa razy w tygodniu nic się nie pojawiło. Także jest postęp i może przekonam się do niego. 

***

A wy testowaliście już nowości od Nivea? Jak wam się sprawdzają? Dajcie koniecznie znać tutaj albo w poście na instagramie. 












0 komentarze