7 SEC - SCHWARZKOPF GLISS



▫️W dzisiejszym poście troszkę wam opisze nowości od @shwarzkopf 🖤
Produkty zapewniają efekt intensywnej regeneracji już w 7 sekund! Muszę przyznać że to prawda! Ja bardzo polubiłam się z wersją Ultimate Repair. Zauważyłam w szybkim czasie efekt, nadal jestem w szoku że tak szybko działa ten płyn. Dodatkowo on zamienia się w taki krem. Włosy są miękkie, gładkie, odżywione. Mają super blask oraz łatwo się je rozczesuje.
Także są dwie inne wersje
Oil Nutritive - do włosów przesuszonych i matowych
Colour Perfection - do włosów farbowanych i rozjaśnianych
Oraz moja ulubiona
Ultimate Repair - do włosów zniszczonych i bardzo suchych.
.
Dodatkowo przy zakupie kosmetyków Gliss w @rossmannpl można otrzymać saszetkę z mini wersją produktu Gliss 7 seconds.
.
Koniecznie wypróbujcie, ponieważ produkty są genialne, a efekty są widoczne od razu. 🖤


Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze