FRESH BLENDS NIVEA BANAN ACAI



Hejka,
witam was po długiej nieobecności tutaj!
Już wracam do systematycznych postów :)
Dzisiaj przygotowałam dla was wpis z świetnym produktem od Nivea, który juz jakiś czas testuję i sprawdza mi się bardzo dobrze, dlatego postanowiłam napisać wam tutaj krótką recenzję na jego temat.
Tak jak już widzicie po tytule wpisu, jest to żel pod prysznic o zapachu banana.

Informacje o produkcie ze strony Nivea:

  •  97% biodegradowalna formuła
  •  90% składników pochodzenia naturalnego
  •  Wegańska formuła - nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego
  •  Butelka wykonana w 97% z przetworzonego plastiku - bez etykiety i nakrętki

"Nasz odświeżający prysznic oferuje odrobinę radości dla Twojej skóry i dużo miłości dla naszej planety. Rozkoszna i orzeźwiająca formuła, w 97% biodegradowalna, jest z miłością mieszana z naturalnie pozyskiwanych składników, soku owocowego, pysznego zapachu banana i acai oraz mleka roślinnego. Tak, nasze butelki mogą być nieco szare, ale wykonujemy je z plastiku pochodzącego w 97% z recyklingu, pomagając Tobie i nam zmniejszyć nasz wpływ na środowisko. Składniki starannie wyselekcjonowane, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Wypróbuj też inne żele pod prysznic z linii NIVEA Fresh Blends. Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie." - Nivea

Moja opinia:
 Jest to jeden z lepszych żeli jakie miałam! Ma niesamowity zapach bananowy. Super oczyszcza skórę oraz ja nawilża. Dodatkowym plusem oraz zaletą produktu jest to że nie uczula mojej bardzo wrażliwej skóry. Jestem zachwycona jego działaniem i mogę wszystkim go polecić. 
Opakowanie jest minimalistyczne i bardzo ładnie się prezentuje. Kolor żelu jest lekko metaliczny co dodaje mu elegancji. 
Żel dobrze się pieni, a zapach pozostaje na skórze przez długi czas. Pomimo że żel posiada kolor fioletowo metaliczny, nie farbuje on myjki czy gąbki oraz nie pozostawia zabarwień w wannie czy na skórze. 
Konsystencja produktu nie jest wodnista co jest ogromnym plusem. Formuła jest kremowa, dzięki czemu super rozprowadza się na ciele. 
Kolejnym plusme który mogę tutaj wymienić jest to że produkt jest wykonany z 90% składników pochodzenia naturalnego, a jego "butelka wykonana jest w 97% z przetworzonego plastiku" - tak podaje nam producent Nivea na stronie internetowej.

Wracając jeszcze do zapachu żelu, nie jest on mdły, lecz dość świeży oraz bardzo oryginalny.







0 komentarze