PERFUMY PEACHES - LM96 x BIES



Peaches!

Perfumy, które są owocem kolaboracji między firmą "Be es" a Littlemooonster96.
Przepiękne, brzoskwiniowo kwiatowe o lekkim i słodkim zapachu, są one idealne na lato.

Zapach brzoskwiniowo kwiatowy może być doskonałym wyborem na ciepłe, słoneczne dni, dodając subtelności i świeżości. Połączenie nut kwiatowych i owocowych może stworzyć harmonijną kompozycję, która przypomina letnie ogrody i owocowe drzewa w pełnym rozkwicie.

Muszę przyznać, że nie jestem fanką perfum, które są storzone przez influencerów. Te są wyjątkiem.

Są przepiękne! Zakochałam się w nich jak tylko je powąchałam. Będzie to mój zapach na lato.





Dziękuje za twoje odwiedziny na moim blogu.

Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze