SESJA W LUSTRZE - ME, MYSELF & I



Pewnego dnia postanowiłam zrobić sobie sesję zdjęciową w lustrze, koncentrując się na fotografowaniu samej siebie. Do sesji wybrałam piękną zieloną sukienkę z naszytymi kwiatami, która dodawała mi wyjątkowego uroku. Aby uwiecznić te chwile, sięgnęłam po mój ulubiony, mały aparat Canon.

Przygotowując się do sesji, starannie rozważyłam oświetlenie. Wykorzystując aparat Canon, który doskonale radzi sobie z rejestrowaniem detali i kolorów, miałam pewność, że uzyskam wysoką jakość obrazu.

W lustrze odnalazłam nie tylko swój odbicie, ale również pewność siebie i wyjątkowość. Z każdym migawkiem czułam, jak energia i pozytywne emocje przenikały przez obiektyw, tworząc unikalne kadry.

Fotografowanie siebie może być nie tylko kreatywnym wyzwaniem, ale także sposobem na odkrywanie swojej tożsamości i podkreślanie piękna wewnętrznego. Sesja w lustrze pozwoliła mi spojrzeć na siebie w nowym świetle i docenić swoją autentyczną naturę.

Zielona sukienka w naszyte kwiaty była idealnym wyborem na tę sesję, ponieważ podkreślała moją naturalną piękność i harmonizowała z otoczeniem. Połączenie koloru i wzoru dodawało wyrazistości i subtelności zdjęciom.

Dzięki mojemu aparatu Canon, mogłam uwiecznić te chwile na zdjęciach, które teraz pozostaną zapisane jako pamiątka i przypomnienie o pięknie i pewności siebie, jakie odkryłam w trakcie tej sesji.

Fotografowanie samego siebie może być ekscytującym i satysfakcjonującym doświadczeniem. To doskonała okazja do eksperymentowania z kompozycją, światłem i wyrażaniem siebie przez obiektyw aparatu. Cieszę się, że miałam możliwość stworzenia takiej sesji i uwiecznienia swojej autentycznej natury.



Dziękuje za twoje odwiedziny na moim blogu.

Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze