HALLOWEEN 2022

 


Halloween time

Zapraszam Was na małą fotorelację z Halloween! Ten wyjątkowy dzień pełen był strasznych przyjemności i niezapomnianych chwil.

Wieczorem zdecydowałam się na klimatyczny seans horrorów. Oglądając te przerażające filmy, czułam, jak adrenalinowy dreszczyk emocji przeszywa moje ciało. Każdy skok na ekranie sprawiał, że moje serce mocniej zabijało. To był doskonały sposób na wczucie się w ducha Halloween i odczucie prawdziwego strachu.

Oczywiście, nie mogło zabraknąć odpowiednich przekąsek na tę okazję. Wybrałam chrupki w kształcie duszków, które były nie tylko smaczne, ale także dodawały uroku całej atmosferze.

Przygotowałam również kilka dekoracji, które dodawały domowi wyjątkowego klimatu.

Dziękuję, że mogłam podzielić się tą małą fotorelacją z Wami. Halloween to czas, kiedy można w pełni oddać się temu świętu i cieszyć się dreszczem emocji oraz strasznie przyjemnymi chwilami.






0 komentarze