OBRONA - INŻYNIER ARCHITEKT

 

Dnia 24 października 2022 roku oficjalnie zostałam inżynierem na kierunku architektura! Jestem z siebie niezmiernie dumna i szczęśliwa. To spełnienie jednego z moich marzeń, które dało mi poczucie satysfakcji i pewności, że moja ciężka praca i wysiłek nie poszły na marne. Teraz czas na kolejne wyzwania i spełnianie nowych celów.

Ten wyjątkowy dzień był pełen emocji i radości. Podczas uroczystej ceremonii odebrałam dyplom, który symbolizuje moje osiągnięcie i wytrwałość. To był moment, na który czekałam przez wiele lat, i teraz jestem gotowa na podjęcie kolejnych kroków w mojej karierze zawodowej.

Chciałabym podzielić się z Wami kilkoma fotkami z tego wyjątkowego dnia.

Dziękuję, że mogłam podzielić się tym z Wami. To dla mnie ogromna radość móc świętować ten moment i podzielić się nim z bliskimi oraz z Wami, którzy jesteście częścią mojej drogi. Teraz czekają mnie kolejne wyzwania i marzenia do spełnienia, ale jestem pełna determinacji i wiary, że osiągnę jeszcze więcej.




0 komentarze