NOWY POCZĄTEK

 


Hej :)
Jestem Oliwia, mam 21 lat i "zaczynam" blogować.
Może opowiem troszkę o sobie. Jestem bardzo pozytywną osobą. Kocham fotografię. Chciałabym prowadzić zdrowy tryb życia, co nie do końca mi wychodzi. Mam wiele zainteresowań, które codziennie staram się rozwijać. Mam pieska, który wabi się Elmo, i kocham go najbardziej na świecie. Uwielbiam także zakupy, seriale oraz filmy. 

A jeśli chodzi o "zaczynam"....
Mamy Nowy Rok 2020! I stwierdziłam że pora na małe zmiany.
Bloga prowadzę od lipca 2017 roku i już stworzyłam tutaj swój mały świat. Ale zauważyłam że ostatnio bardzo zaniedbałam to miejsce. Wraz z Nowy Rokiem powstała nowa lista postanowień, na której znalazł się BLOG.

O czym będę pisać?
Powiem wam że nie mam tutaj jednego tematu. Będzie to blog o wszystkim. Aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Co się zmieni?
Kolorystyka się nie zmieni, układ także nie. Zmienią się jedynie wpisy, a szczególnie ich jakość. Posty będą dodawane częściej oraz będą bardziej dopracowane. Dodałam także do wyglądu mój instagram. Który już możecie zobaczyć po prawej stronie. 

Co ile będą się pojawiały wpisy?
Będą częściej ale nie ma konkretnego czasu. Będę dodawała wpis wtedy kiedy będzie według mnie dobrej jakości. 

Już nie mogę się doczekać kolejnego wpisu.
Do zobaczenia
Oliwia



0 komentarze