"TYLKO RAZ W ROKU" - RECENZJA

 


Tytuł: "Tylko raz w roku"
Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska
Wydawnictwo: Burda
Ilość stron: 213
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Moja ocena: 7/10

"To była prawdziwa miłość tylko zdarzyła się w złym momencie"


Podczas Wigilii Ela dowiaduje się że jej rodzice się rozwodzą, nagle ogarnia ją smutek. Wybiera się na spacer gdzie poznaje Kamila. Pojawia się między nimi uczucie. Dziewczyna zmaga się z problemami rodzinnymi, zaś Kamil stara się przeciwstawić swojej matce. Czy ich uczucie przetrwa?

Książka pokazuję nam prawdziwe życie, wypełnione problemami, smutkiem oraz przepełnione bólem. W tle panuje świąteczna, magiczna atmosfera.
Jest to powieść która opowiada o miłości od pierwszego wejrzenia. Fabuła rozgrywa się na przestrzeni sześciu lat. Bohaterowie z roku na rok dojrzewają na naszych oczach.

MOJE ODCZUCIA PO PRZECZYTANIU

Lekka, przyjemna książka. Jak dla mnie bardzo przewidywalna. Bardzo szybko mi się ją czytało. Pierwszy raz czytałam powieść której akcja nie dzieje się dzień po dniu, tylko raz w roku. Bardzo mi to zaimponowało, ponieważ jest to coś nowego. Książka jest pisana prostym językiem, więc nadaję się dla każdego.
Mogę ją wa polecić, ale jakoś mnie nie porwała, trochę nie trafiła w moje gusta.






0 komentarze