POZNAJCIE MOJEGO PIESKA


Hej :)
Witam was w kolejnym wpisie na moim blogu. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić mojego najważniejszego przyjaciela.  Jest nim mój piesek, który wabi się Elmo. Jak go pokazuję na instastory otrzymuję dużo pytań o niego, dlatego stwierdziłam że napisanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu będzie najlepszą opcją.
Zacznijmy od początku...
Od czego się zaczęło...
Piesek marzył mi się 5-6 lat. Męczyłam tym moich rodziców. Jednak moje próby nie dochodziły do skutku. Gdy zaczynałam klasę maturalną zapytałam mamę czy mam jakieś szanse na to aby mieć pieska? Pamiętam że często płakałam jak rodzice mówili NIE. Jednak tym razem było inaczej, moja mama powiedziała że PO MATURZE zobaczymy, jeśli ją zdam. Powiem wam że się ucieszyłam, starałam się cały, aż zdałam maturę z dobrymi wynikami. W międzyczasie pokazywałam mamie ogłoszenia hodowli, jednak mojej mamie nie pasowały dni odbioru.
Po kilku tygodniach znalazłam idealne ogłoszenie i mama od razu zadzwoniła. Okazało się że muszę jeszcze chwilę poczekać na pieska, ponieważ niedawno się urodziły i muszą być przy matce pewien czas. Więc czekałam ... szukałam w tym czasie ubranek, legowiska, miseczek itd. Wszystko skompletowałam i zamówiłam. Rzeczy czekały na mojego małego pieska.
Pamiętam że pod koniec czerwca 2017 roku zadzwonił telefon z hodowli że już można odebrać pieska. Niestety ni miałam możliwości wyboru, ale nie żałuję.
8 lipca 2017 nadszedł ten czas, czas odbioru mojego przyjaciela. Niestety nie podam nazwy hodowli.
Dotarliśmy. Właścicielka zaprowadziła nas do pokoju, a tam biegał sobie mój mały piesek. Mała puchata, biała kulka. Jakoś wtedy nie kipiałam radością, ponieważ cały czas nie wierzyłam że to się dzieję.
Maluch był bardzo towarzyski i chętny do zabawy, dlatego usiadłam na kolanach i stało się cos pięknego. Piesek podbiegł do mnie i polizał mnie po nosie. Wiedziałam już wtedy że będziemy najlepszymi przyjaciółmi. Podpisaliśmy papiery i zabraliśmy nasz brakujący element do domu.

Więc tak w skrócie opisałam całą sytuację z psiakiem.
A teraz takie najważniejsze pytania.

Jak się wabi?
Elmo

Dlaczego akurat takie imię?
Jako mała dziewczynka uwielbiałam bajkę "Świat Elmo". ten czerwony stworek zapadł mi głęboko w pamięci dlatego postanowiłam nazwać tak mojego pieska.

Ile ma lat?
Aktualnie ma 2,5 roku.

Kiedy się urodził?
Urodził się 2 maja 2017 roku.

Jaka to rasa?
Elmo jest MALTAŃCZYKIEM

Chodzisz z nim do fryzjera?
Tak, Elmo chodzi do fryzjera raz na 2-3 miesiące.



0 komentarze