BABECZKI MARCHEWKOWE



Hejka, jak wam mija dzień. 

Dzisiaj mam dla was przepis na najpyszniejsze babeczki marchewkowe. Miód na serce. Są bardzo delikatne i aromatyczne. Najlepsze jakie kiedykolwiek jadłam. 

Postanowiłam podzielić się z wami przepisem. Mam nadzieję że wam także zasmakują. 

Składniki - babeczki

  • 130 g - Kasia - kostka do pieczenia
  • 120 g - cukru
  • 250 g - mąka
  • 3 szt. - jajka
  • 1 łyżeczka - proszek do pieczenia
  • 0,5 łyżeczki - soda oczyszczona
  • 1 - 1,5 łyżeczki - cynamon
  • 0,5 łyżeczki - sól
  • 4 szt. - marchewka

 Przepis:

  1. Suche składniki: cukier, mąka, proszek do pieczenia, soda, sól i cynamon, wymieszaj razem w misce.
  2. Marchewki obierz i zetrzyj na tartce na średnich oczkach.
  3. Kostkę Kasi rozpuść.
  4. Jajka roztrzep i wymieszaj z wystudzoną Kasią i marchewką (startą)
  5. Do sypkich składników dodaj masę marchewkową i dobrze wszystko razem wymieszaj.
  6. Gotowe ciasto marchewkowe przełóż do foremek na babeczki/muffinki (papierowe foremki)
  7. Piecz w piekarniku (funkcja góra-dół) w 180 stopniach ok 35-45 min ( aż ciasto w środku będzie dobrze wypieczone, sprawdź patyczkiem)
  8. Babeczki wyjmij z piekarnika i poczekaj aż będą wystudzone.

Gotowe.

Życzę wam smacznego. Dajcie mi znać na instagramie @stacjaorganzacja , jak wam wyszły. Oznaczajcie mnie, chętnie popatrzę na wasze wypieki.




0 komentarze