PACZKA OD AYUMI


Post kosmetyczny z kosmetykami od @ayumi_polska 馃槏 ja tą markę znam od dawna, kiedys testowa艂am sobie scrub do cia艂a w fioletowej wersji i sprawdzi艂 mi się bardzo dobrze. A teraz mia艂am możliwość przetestować trzy inne produkty, za co bardzo dziękuje firmie @ayumi_polska

Pierwszy z nich to scrub do cia艂a - tym razem wersja z drzewem sanda艂owym 馃槏 zapach jest ob艂ędny i tak samo świetnie mi się sprawdzi艂 jak wersja fioletowa. Nie jest gruboziarnisty, co jest dużym plusem ponieważ nie podrażni艂 mojej skóry która jest wymagająca i bardzo wrażliwa.

Drugim produktem jest żel do mycia cia艂a także z tej wersji z drzewem sanda艂owym - musze to jeszcze raz podkreślić - zapach jest ob艂ędny. Chyba to bedzie moja ulubiona seria po użyciu żelu skórę cia艂a mia艂am bardzo delikatną, nawilżoną, a w po艂ączeniu z tym scrubem by艂a idealnie g艂adka. Zapach dość d艂ugo utrzymuje się na ciele, co by艂o dla mnie zaskoczeniem, oczywiście na plus.

Trzecim i już ostatnim produktem jest żel do mycia twarzy. Zapach także przepiękny. A największym plusem jest to, że nic mnie nie uczuli艂o. Nie powsta艂y na mojej twarzy czerwone plamki, co z niestety czasem występuje gdy użyje jakieś produkty. Tutaj nic, jestem mega zadowolona że znalaz艂am kolejny świetny produkt do pielęgnacji twarzy.

kosmetyki dostępne są w @aurashop.pl, @douglas_polska oraz @kontigo 馃槉



Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze