WIELORAZOWE WACIKI OD GLOV



Ostatnio dotarła do mnie świetna pczuszka od @glov.official z której jestem bardzo zadowolona. Są to waciki wielorazowe w kształcie serc. W opakowaniu jest ich 5.

Ja produkty od Glov uwielbiam, sprawdzają mi się. Zdecydowanie mogę wam polecić wszystkie produkty.

Te waciki będą świetnym dodatkiem do prezentu dla mojej mamy, muślę że jejs się spodobają. Wyglądają bardzo uroczo.

Mam dla was kodzik rabatowy na cały asortyment.

-25% na hasło: stacjaorganizacja25

Myślę że warto skorzystać i wypróbować ekologiczną alternatywę dla demakijażu. kodzik ważny jest do końca tego roku.

#glov #makeup #pelęgnacja #produkt #polishgirl #influencer #glov, #heartpads, #lesswaste @glov.official

Możesz teraz kupić produkt GLOV - Waciki wielorazowe GLOV Heart Pads ze specjalną -25% zniżką!

Użyj poniższego kodu, aby ją uzyskać:

stacjaorganizacja25

Zamów GLOV - Waciki wielorazowe GLOV Heart Pads przy użyciu poniższego linku:

https://glov.co/pl/produkt/demakijaz/reusable-pads/waciki-wielorazowe-glov-heart-pads/


Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze