FESTIVAL 'CO JEST GRANE' & INSTAX W WARSZAWIE



Jakiś czas temu miałam niezwykłą przyjemność uczestniczyć w festiwalu "Co jest Grane" w Warszawie. Było to dla mnie coś zupełnie nowego, ponieważ nigdy wcześniej nie miałam okazji być na podobnym wydarzeniu. Atmosfera była niesamowita, pełna energii i pozytywnych wibracji, i mam nadzieję, że w przyszłości będę miała okazję powtórzyć to niezapomniane doświadczenie.

W trakcie festiwalu natknęłam się na przepiękne stoisko marki instax, które zostało pięknie udekorowane w pastelowe kolory. Od razu przyciągnęło moją uwagę i zainteresowanie. Na tym stoisku można było wypożyczyć aparat lub drukarkę instax i przez godzinę uwiecznić niezapomniane chwile festiwalu. Miałam okazję przetestować najnowszy model instax SQ40, który przypadł mi do gustu nie tylko swoim pięknym i eleganckim wyglądem, ale również jeszcze lepszą jakością robionych zdjęć. O szczegółach tego aparatu dowiecie się więcej w kolejnym poście.

Na festiwalu było wiele różnorodnych stoisk z jedzeniem. Ja miałam przyjemność wypić pyszną zimną herbatę od Lipton oraz truskawkową kawę na zimno od Inki. A na koniec festiwalu zdecydowałam się na belgijskie frytki, które były po prostu przepyszne - ciepłe, chrupiące i doskonale smakujące, co jest dla mnie czymś nieodzownym, jeśli chodzi o frytki.

Oczywiście, z festiwalu nie mogłam wyjść z pustymi rękoma, ponieważ można było zgarnąć kilka drobiazgów w postaci niewielkich upominków. Wybrałam dla siebie torebki, które będą przydatne podczas zakupów, a także fajne przypinki, które zamieniłam na magnesy ozdabiające moją tablicę i przypominające mi o tym wydarzeniu. Otrzymałam także mini upominek od Kinder Bueno w postaci plecaczka, batonika i notesu - to naprawdę świetna niespodzianka! Oczywiście, wróciłam także z instaxowymi fotkami, które są dla mnie najlepszą pamiątką z festiwalu.

Cały dzień spędzony na festiwalu oceniam na 10. Mam nadzieję, że w przyszłości będę miała jeszcze okazję uczestniczyć w podobnych wydarzeniach, ponieważ to naprawdę fantastyczne doświadczenie. Chciałabym także wyrazić swoją wdzięczność dla marki instax za zaproszenie na festiwal oraz dla mojej psiapsi, która towarzyszyła mi podczas tego wydarzenia.









Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze