CZWARTKOWY DZIEŃ

Hejka,

W czwartek miałam przyjemność wziąć udział w procesji Bożego Ciała. Wszyscy uczestnicy byli jak zawsze elegancko ubrani, co dodawało uroczystemu wydarzeniu jeszcze większej powagi. Przez całą trasę, dzieci rozsypywały kwiaty, tworząc piękne i kolorowe dywany na ulicach. To było niezwykle urocze i wzruszające widok.

Atmosfera podczas procesji była niesamowita. Słychać było śpiewy, modlitwy i dźwięk dzwonków towarzyszących ruchowi procesji. Wszyscy ze skupieniem i powagą przemaszerowaliśmy przez ozdobione ulice. To było jakby chwila oderwania się od codzienności i wejścia w duchową sferę.

Po zakończonej procesji postanowiłam zrobić sobie małą przyjemność i kupiłam loda śmietankowego. Jest to wyjątkowy smak dzieciństwa. Te lody różnią się od tych sklepowych, dlatego są bardzo wyjątkowe. To moja mini tradycja, zawsze w Boże Ciało delektuję się tym przysmakiem. Te lody są przepyszne i smakują jeszcze lepiej w tym wyjątkowym dniu.

Nie zapomniałam również o gałązkach, które zrywałam podczas procesji przy ołtarzach. Przyniosłam je do domu i wsadziłam do doniczki z kwiatem.

Udział w procesji Bożego Ciała był dla mnie nie tylko wyrazem wiary, ale także sposobem na zatrzymanie się i doświadczenie piękna liturgii oraz wspólnoty wierzących. To wyjątkowe wydarzenie pozostanie na długo w mojej pamięci, a lody śmietankowe i kwiaty będą mi przypominać o tej pięknej uroczystości.



Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze