KOSMETYKI MYBUDDY BEAUTY

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją recenzją kosmetyczną na temat nowych produktów, które miałam przyjemność testować przez około 2 tygodnie. Są to kosmetyki z firmy myBuddy beauty. W paczce, którą otrzymałam, znajdował się krem do twarzy z filtrem SPF 50 oraz pianka myjąca do twarzy. Jako miłośniczka testowania kosmetyków, nie mogłam się nie ucieszyć, gdy dostarczono mi tę paczkę.

Jestem już od dłuższego czasu wielką miłośniczką kremów z filtrem SPF, dlatego niezwykle się cieszę, że miałam okazję przetestować nowy krem z filtrem.

Krem z filtrem SPF 50 od myBuddy to doskonały produkt, który skutecznie chroni skórę twarzy przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Bogaty w aktywne składniki, krem zapewnia nie tylko ochronę, ale także intensywne nawilżenie. Dzięki obecności oleju z pestek śliwek, skóra jest nawilżona. Natomiast d-pantenol łagodzi podrażnienia i zapewnia intensywne nawilżenie.

Konsystencja tego kremu jest delikatna, dzięki czemu szybko się wchłania, nie pozostawiając nieestetycznego białego koloru na skórze. Jest idealnym podkładem pod makijaż. Po przetestowaniu tego kremu jestem niezwykle zadowolona z jego działania. Moja skóra twarzy jest doskonale nawilżona, a makijaż utrzymuje się przez cały dzień. Co więcej, zauważyłam widoczną poprawę kondycji mojej skóry. Z czystym sumieniem mogę polecić ten krem z filtrem wszystkim.

Drugim produktem, który miałam przyjemność przetestować, jest pianka myjąca do twarzy. Ta delikatna pianka ma  kremową konsystencję i świetnie nadaje się dla wrażliwej skóry, którą posiadam. Jej skład opiera się na starannie dobranych ekstraktach roślinnych, które bardzo dobrze oczyszczają skórę i jednocześnie działają kojąco. Pianka łagodzi stany zapalne i przeciwdziała powstawaniu niedoskonałości.

Skład pianki myjącej myBuddy to prawdziwe bogactwo składników korzystnych dla skóry. Panthenol działa przeciwzapalnie i przyspiesza procesy regeneracyjne skóry. Dodatkowo łagodzi podrażnienia, nadając skórze uczucie miękkości i gładkości. Wyciąg z bluszcza pospolitego zapewnia odpowiednie nawilżenie, a ekstrakt z liści winogron reguluje wydzielanie sebum. Ale to oczywiście nie wszystkie niesamowite składniki pianki, które mają na celu zapewnienie odpowiedniego oczyszczenia i pielęgnacji skóry twarzy.

Pianka doskonale oczyszcza moją skórę. Dzięki niej mam pewność, że moja skóra twarzy jest dokładnie i dogłębnie oczyszczona. Posiadając wrażliwą skórę, często napotykam trudności w znalezieniu odpowiedniego produktu. Jednak ta pianka sprawdziła się doskonale. Nie wywołała u mnie żadnych uczuleń ani zaczerwienień, z czego bardzo się cieszę. Jestem bardzo zadowolona z jej działania i śmiało mogę ją polecić wszystkim, którzy poszukują skutecznego, delikatnego i łagodzącego produktu do codziennego oczyszczania skóry twarzy.

Co sądzicie o tych produktach? Mieliście już okazję przetestować coś z firmy myBuddy? Chętnie poznam Wasze opinie.




Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

1 komentarze

  1. Ja posiadam już swój ulubiony SPF, jednak nie ukrywam, że ten mnie bardzo zaciekawił. Do tej pory nie znałam tej firmy i nie miałam możliwości przetestowac tych produktów. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń