SEEBLOGGERS 2023


W tym roku miałam przyjemność wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu - SeeBloggers. Jednak tym razem postanowiłam spróbować czegoś innego i wzięłam udział w spacerze po Łodzi, podczas którego odkrywaliśmy miejsca, w których kręcono filmy. To było niezwykle wartościowe doświadczenie, które pozwoliło mi poznać miasto, w którym często przebywam, z zupełnie nowej perspektywy.

Spacer po Łodzi był pełen fascynujących informacji i ciekawostek. Dowiedziałam się o miejscach, które stały się tłem dla filmowych arcydzieł i miałam okazję zobaczyć je na własne oczy. To niesamowite, jak wiele kreatywnych i inspirujących miejsc można znaleźć w tym mieście.

Dodatkowo, uczestnictwo w tym wydarzeniu zaowocowało miłym upominkiem, który otrzymałam. To miły gest, który dodatkowo umilił mi ten wyjątkowy dzień.

Nie mogę zapomnieć także o mini paczce, którą dostałam od organizatorów SeeBloggers. Zawierała ona wiele ciekawych rzeczy, które przyciągnęły moją uwagę i sprawiły mi radość. To fantastyczne, że takie wydarzenia nie tylko dostarczają wartościowych doświadczeń, ale także obdarowują nas takimi miłymi niespodziankami.

Jestem niezwykle zadowolona, że mogłam być częścią SeeBloggers i w tym roku. To wydarzenie daje mi możliwość poznawania nowych miejsc, spotykania inspirujących ludzi i poszerzania swoich horyzontów. Mam nadzieję, że za rok będę miała okazję ponownie uczestniczyć w tym wydarzeniu i cieszyć się jego atmosferą. Dziękuję organizatorom za niezapomniane chwile i za to, że dają nam blogerom takie wspaniałe możliwości.














Zapraszam na moje social media

instagram: @stacjaorganizacja
tiktok: @organizacjastacja
youtube: STACJA ORGANIZACJA

0 komentarze